Born To Party - to hasło nowej kampanii wizerunkowej Planety FM. Od 2011 roku zmienia się również liner stacji.
Na antenę wprowadzono nową oprawę dźwiękową, a na słuchaczy czeka konkurs, w którym codziennie do wygrania m.in. iPady. Kampania wizerunkowa Planety FM "Born To Party” ruszyła 3 stycznia 2011 roku i zostanie przeprowadzona w pięciu miastach.
Billboardy, siatki i inne nośniki reklamy zewnętrznej stacji można już zobaczyć w Warszawie, Krakowie, Katowicach, Łodzi i Poznaniu. Oprócz outdoor’u zaplanowano również reklamę w Internecie (o2.pl, wp.pl, onet.pl), prasie lokalnej oraz telewizji 4fun.tv.
Od stycznia zmianie uległ dotychczasowy liner Planety FM - "100% imprezowych hitów". Zastąpił go nowy, który ma podkreślić lokalny charakter stacji. Ostatnie słowo nowego hasła będzie modyfikowane w zależności od miasta, w którym nadaje Planeta FM, np. "W rytmie Warszawy", "W rytmie Poznania", itd.
Wraz z nadejściem nowego roku słuchaczy Planety FM czeka jeszcze jedna zmiana - na antenach pojawiła się nowa energetyczna oprawa dźwiękowa. Nie przewidziano natomiast zmian programowych.
3 stycznia 2011 roku startuje również startuje konkurs "Nagrody co 10 minut ". Każdego dnia, od poniedziałku do piątku, między 7.00 a 10.00 na słuchaczy czekają atrakcyjne nagrody, w tym iPady, bransoletki „Born To Party” firmy Lilou oraz gadżety Planety FM.
Kampania "Born To Party" została zaplanowana i zrealizowana przez Dział Promocji Marek Lokalnych Grupy Eurozet. Projekt graficzny przygotowała agencja Bed and Breakfast.