90 proc. internautów słucha eradia w sieci, a prawie 3/4 z nich włącza stację w internecie przynajmniej raz w tygodniu - wynika z Badania Internetowego Audytorium Radia BInAR.
Liderem rynku w okresie styczeń-czerwiec 2010 r. była Grupa RMF, która uzyskała 357,5 mln zł przychodów z reklam - o 32,57 proc. więcej niż w analogicznym okresie w ub.r.
Polskie Radio stawia na numeryczne nazwy swoich kanałów. Obok radiowej Jedynki, Dwójki oraz Trójki pojawi się radiowa Czwórka, która zastąpi markę Radia Euro.
Z tej okazji przygotowano specjalne programy. Zmiana Radia Euro na radiową Czwórkę ma nastąpić w poniedziałek - 2 sierpnia 2010 roku.
Od 25 czerwca br. mieszkańcy Poznania mogą słuchać RMF Classic na częstotliwości 103,9 Mhz. Poznań to kolejne, obok Białegostoku, Bydgoszczy, Częstochowy, Elbląga, Katowic, Krakowa, Łodzi, Szczecina, Torunia, Trójmiasta, Warszawy i Wrocławia miasto, w którym nadaje stacja. RMF Classic działa również jako eRadio.
Kuba Wajdzik / MediaFM.net