W maju br. Radio dla Ciebie (Warszawa) ruszyło z kampanią wizerunkową na terenie całego Mazowsza. Kampania ma na celu zwrócenie uwagi pasażerów na logotyp Radia dla Ciebie z odpowiednimi częstotliwościami danego miasta, oraz ma budować świadomość marki wśród stałych i nowych słuchaczy.
Kampania wizerunkowa z udziałem środków komunikacji na Mazowszu jest jednym z elementów zwiększenia świadomości marki RDC oraz poszerzenia liczby słuchaczy. Chcemy być dostrzegalni na Mazowszu, oprócz promocji radia przekazujemy informacje o naszym serwisie internetowym - komentuje Piotr Wawrzeński, Prezes Radia dla Ciebie.
Radio dla Ciebie przy współpracy z przewoźnikami państwowymi i prywatnymi umieści logotypy radia na tylnich i bocznych szybach, wewnątrz pojazdów oraz w reklamie wizualnej w systemie Digital Signace. Reklama ta dotyczy łącznie 120 autobusów. Akcja potrwa do grudnia 2010 r.