Operator - właściciel serwisu 4stream.pl oraz główny administrator serwerów, na których uruchomiona jest usługa transmisji audiofonicznej w internecie.
Użytkownik - osoba, która wypełniła formularz rejestracyjny oraz zarejestrowała się i posiada konto w systemie 4stream.pl lub zatwierdzone konto klienta w systemie 4stream.pl.
Usługa - dostęp do usług oferowanych przez operatora.
Operator świadczy dwa rodzaje usług - podstawową, umożliwiającą transmisję audiofoniczną w internecie, dodatkowe - rozszerzające podstawową usługę o dodatkowe możliwości i opcje konfiguracyjne.
Aktywność na serwerze - nadawanie strumienia dźwiękowego do serwera przez przynajmniej pięć minut.
Prawa i obowiązki Użytkownika
Użytkownik zobowiązany jest do podania prawdziwych i aktualnych danych podczas rejestracji, umożliwiających z nim bezpośredni kontakt drogą elektroniczną (wymagane będzie potwierdzenie poprawności adresu e-mail drogą elektroniczną).
Użytkownika obowiązuje zakaz działania na szkodę Operatora.
Użytkownik ma prawo do usunięcia swoich danych z serwerów Operatora. W tym celu należy skontaktować się z Operatorem drogą elektroniczną.
Użytkownik zobowiązany jest posiadać uprawnienia i stosowne umowy upoważniające go do publicznej transmisji audiofonicznej.
Użytkownik zobowiązuje się do wykorzystywania usług w domenie obowiązującego prawa Rzeczypospolitej Polskiej.
Użytkownik zobowiązany jest do przestrzegania limitów ustalonych dla jego usług.
Użytkownik zobowiązany jest do informowania operatora o znanych mu przypadkach nadużycia serwera.
Użytkownik wyraża zgodę na otrzymywanie faktur drogą elektroniczną.
Użytkownik zobowiązuje się do obnoszenia z szacunkiem wobec administracji serwera, moderatorów, operatorów pomocy technicznej oraz innych osób związanych z działalnością 4stream.pl.
Odpowiedzialność Operatora
Operator zastrzega sobie prawo do tymczasowego wyłączania usług (prace konserwacyjne) bez informowania Użytkowników.
Operator zastrzega sobie prawo do wyłączenia usług na czas nieokreślony, które źle wpływają na stabilną pracę serwera.
Operator zastrzega sobie prawo do usunięcia lub wyłączenia usług na czas nieokreślony, których użytkownicy nie przestrzegają regulaminu.
Operator nie ponosi odpowiedzialności za szkody, które powstały w wyniku zdarzeń losowych tudzież działania podmiotów trzecich.
Operator nie ponosi odpowiedzialności za szkody, które powstały w wyniku niekompetencji użytkownika.
Operator nie ponosi odpowiedzialności za szkody, które powstały w wyniku naruszenia warunków regulaminu.
Operator nie ponosi odpowiedzialności za pliki i informacje, które użytkownik wprowadził do swojego konta.
Operator w celach statystycznych gromadzi informacje przekazane w tagach ID3v2 i zastrzega sobie prawo do ich publikowania.
Dane osobiste użytkownika, które zostały przekazane operatorowi, są traktowane jako poufne i mogą być wykorzystywane jedynie przez operatora.
Operator zobowiązuje się zapewnić bezawaryjną pracę usług na poziomie 95% czasu w skali miesiąca.
Usługi płatne
Aktywacja usługi podstawowej jest jednorazowa, następuje po wprowadzeniu ośmioznakowego kodu,który użytkownik otrzyma drogą SMS. Aby otrzymać kod aktywacyjny należy wysłać SMS o treści: AP.SCRUN na numer 74068. Koszt wysłania wiadomości to 4 zł netto (4,92 brutto).
Aktywacja usług dodatkowych następuje po wprowadzeniu ośmioznakowego kodu, który użytkownik otrzyma drogą SMS. Aby otrzymać kod należy wysłać SMS o treści: AP.4STREAM na numer 79068. Koszt wysłania wiadomości to 9 zł netto (11,07 zł brutto).
Okres rozliczeniowy usług płatnych rozpoczyna się w dniu uruchomienia opłaconej usługi i trwa 30 dni.
Użytkownik zobowiązany jest do terminowego rozliczania się z Operatorem. Okres płatności dla faktur proforma to 7 dni. Oraz 3 dni w przypadku Premium SMS (wiadomość o podwyższonej wartości).
W przypadku braku płatności operator zablokuje dostęp do usługi lub usunie w przypadku usług Premium SMS.
Operator zobowiązuje się do świadczenia usług na możliwie najwyższym poziomie.
Obsługę usług SMS Premium zapewnia CTM Mobiltek. Usługa dostępna w sieciach T-mobile, Plus GSM, Orange, Play. Regulamin usług SMS. Reklamacje na tej stronie.
Postanowienia ogólne
Akceptując regulamin Użytkownik wyraża zgodę na otrzymywanie informacji handlowych przesyłanych przez operatora.
Usługi nadmiernie obciążające infrastrukturę Operatora mogą zostać czasowo zablokowane lub usunięte.
Usługi, na których zostanie odnotowany brak aktywności przez 2 godziny zostaną wyłączone. Aby wznowić ich działanie użytkownik musi zalogować się w panelu zarządzania i uruchomić je ponownie. Punkt nie dotyczy usług z aktywną opcją ShoutCast PRO.
Usługi, na których zostanie odnotowany brak aktywności przez przynajmniej 7 dni zostaną usunięte, a wykorzystywane przez nie numery portów przekazane do dalszego użytku. Punkt nie dotyczy usług z aktywną opcją ShoutCast PRO.
Usługi podstawowe dysponują miesięcznym limitem transferu danych wychodzących w wysokości 2 Tb, liczonym do każdego pierwszego dnia miesiąca. Przekroczenie limitu skutkuje ograniczeniem przepływności danych wychodzących do 2 Mb/s do końca miesiąca w którym limit został ustanowiony. Punkt nie dotyczy usług z aktywną opcją ShoutCast PRO.
Powyższy regulamin dotyczy wszystkich usług oferowanych przez operatora.