Odpowiedział bym krótko - "Reklama kluczem do sukcesu", jednakże to nie wystarczy...Reklamą przyciągniesz wiele osób, które zainteresuje
wygląd,
treść oraz jej
kolorystyka lecz sztuką jest utrzymanie przy sobie takiej osoby
.
AD.1W tym co robisz musisz pamiętać, że nie każdemu można dogodzić. Jeśli gracz Rock'a nie przypasujesz ludziom słuchającym Trance czy HH. To nie jest jednak powód, by zmieniać grane gatunki - i nigdy tego nie rób gdyż stracisz grono wiernych słuchaczy.
AD.2Przede wszystkim zadbać o wygląd strony i rozgarniętą ekipę. Jeśli prezenter stwierdzi, że ludzie na radiu są mili sam się zgłosi
AD.3Reklamując radio musisz pamiętać o tym by reklamować coś co
ISTNIEJE. Nie możesz pisać reklamy typu "
Zapraszam na super radio, które nadaje 24/7. Najlepsi DJ, Najlepsza Muzyka Tylko u nas!" gdy ramówka radia jest pusta...
Co do samej reklamy możesz posiłkować się stworzeniem profilu radia na facebook / nk / fotka / myspace etc.. (Ktoś wyżej o tym pisał). Jest to jeden z najłatwiejszych sposobów na reklamę.
AD.4Sponsor nie zawrze współpracy ze stacją która nie rusza.. Zazwyczaj osoba sponsorująca musi wiedzieć co z tego będzie miała. Wchodząc na radio, na którym jest 10 wizyt dziennie raczej nie ma czego tam szukać.