Zastanawiało Cię kiedyś pytanie 'Kto w ogóle słucha mojej stacji?' albo 'Ilu mam tak na prawdę słuchaczy?'
Każde radio ma jakiś swój cel, niektórzy chcą osiągnąć jak największą słuchalność, inni zarobić, przykładów jest wiele. Jednak pewne jest jedno - wszyscy na pewno nie będą słuchać jednego radia.
Każda stacja przygotowuje swój program, by odpowiednio zachęcić słuchaczy do jej słuchania. W małych stacjach jest to raczej niezauważalny proces, w większych pojawia się coraz częściej.
Z marketingowego punktu widzenia nawet lepiej jest, gdy celujemy w określony target (grupę odbiorców), niż w ogół. Więcej będzie zadowolonych ludzi słuchających rocka, którzy słuchają radia rockowego, niż wszystkich, słuchających muzyki klasycznej, rockowej, elektronicznej i słuchających radia rockowego.
Chciałbym poznać Wasze zdanie o tym, jak można dobrze zaprogramować antenę dla danego targetu?