Forum 4stream.pl
Streaming => Forum ShoutCast => Wątek zaczęty przez: Grott w 06 Listopad 2013, 19:07:50
-
Jak w temacie. Od kilku dni podczas nadawania in live, nastepuje samoczynne przelaczanie sie na pilota. Nadawana audycja jest przerywana. Polaczenie z siecia jest wlasciwe w DL ok. 220 kb/s, w UP ok: 180 kb/s (podsluch na stronie). Strony swoje mam na profesjonalnym serwerze (oplacanym) z obsluga PHP i SQL, wiec przyczyna nie lezy chyba po tej stronie?! Probuje znalezc przyczyne, ale niestety nie potrafie. Audycje z pilota sa bez zarzutu, dotyczy to tylko nadawania in live.
-
Zapodaj log z serwera z zmiany strumienia. Bez tego w ciemno raczej nic nie ustalimy.
-
Takie niekontrolowane przelaczanie strumienia wystapilo dokladnie pare dni temu. Objawia sie to tym, ze podczas nadawania in live nastepuje nagly spadek aktywnosci sieci (kontroluje to za pomoca programiku: NetMeter) i wlacza sie strumien z pilota. Oto zapis w logu serwera:
2013-11-06 20:52:52 127.0.0.1 Uruchomiono usługę na porcie 18210
2013-11-06 20:52:52 127.0.0.1 Zatrzymano usługę na porcie 18210
2013-11-06 20:52:52 127.0.0.1 Awaria na porcie 18210! Nastąpi próba restartu.
2013-11-06 20:52:18 127.0.0.1 Uruchomiono usługę na porcie 18210
2013-11-06 20:52:18 127.0.0.1 Zatrzymano usługę na porcie 18210
2013-11-06 20:50:04 127.0.0.1 Awaria na porcie 18210! Nastąpi próba restartu.
2013-11-06 20:50:04 127.0.0.1 Zatrzymano usługę na porcie 18210
2013-11-06 20:50:04 127.0.0.1 Uruchomiono usługę na porcie 18210
Rozmawialem z administratorem mojej sieci w tej sprawie, nie ma zadnych ograniczen.
Mam nadzieje, ze Karol lub THeKrzos sprobuje wyjasnic ten problem.
Wszystkie skrypty uzywane przeze mnie zostaly dokladnie sprawdzone, a radyjko smigalo bez zadnych problemow. Do czasu?!
-
Mam na myśli log serwera ShoutCast, samej usługi, a nie historii logowań do panelu. To akurat zbyt wiele nie mówi.
-
Mam na myśli log serwera ShoutCast, samej usługi, a nie historii logowań do panelu. To akurat zbyt wiele nie mówi.
Do nadawania uzywam legalnego programu RadioBOSS. Zabij mnie Karol, ale nie mam pojecia gdzie szukac owych logow serwera. Przejrzalem wszystkie pliki, ktore sa powiazane z wymienionym programem i nic nie znalazlem. Przed chwila rozmawialem z administratorem swojej sieci, zapewnia mnie, ze nie wprowadzono zadnych ograniczen. Zastanawiam sie dlaczego takie problemy pojawily sie pare dni temu, do tej pory wszystko chodzilo i juz wyrazalem swoja opinie o serwerach 4stream jako niezawodnych i super sprawnych. Mam nadzieje, iz wszystko wroci do stanu sprzed paru dni. Pozdrawiam!
-
Logujesz się na stornie:
http://sc.4stream.pl:NUMER_PORTU/admin.cgi
Podajesz login admin, hasło administratora. Zakładka View Logfile. Musisz namierzyć datę w której wystąpił problem i przekleić parę linii abyśmy mogli to zdiagnozować.
-
Zlapalem kilkanascie linijek tego logu serwera (mniej wiecej dzialo sie to o tej porze) i wysylam jako zalacznik w pliku tekstowym. Dziekuje i pozdrawiam!
-
W tym logu są tylko wpisy podłączenia i odłączenia słuchaczy. Widzę, że nie jesteś zbytnio obeznany w temacie, ciężko nam będzie Ci pomóc.
Pisałeś, że to serwer w 4stream, w takim razie napisz na pomoc techniczną i opisz całą sytuację. Tam sprawdzą wszystko po kolei.
-
W tym logu są tylko wpisy podłączenia i odłączenia słuchaczy. Widzę, że nie jesteś zbytnio obeznany w temacie, ciężko nam będzie Ci pomóc.
Pisałeś, że to serwer w 4stream, w takim razie napisz na pomoc techniczną i opisz całą sytuację. Tam sprawdzą wszystko po kolei.
Jak w temacie wyzej.
Rozmawialem z innymi uzytkownikami Waszych serwerow. Podobny problem wystepuje rowniez u nich. Zdarza sie to najczesciej w godzinach popoludniowych. Masz racje Karol, a nie ma ten, kto nie jest obeznany w temacie. Wykorzystam Twoja rade i zwroce sie do pomocy technicznej. Pozdrawiam!
-
Daj znać jak znajdą przyczynę.